    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura wysłana maile w pdf a druga pocztą
    Date: Mon, 09 Oct 2006 16:17:09 +0200

    Użytkownik Nixe napisał:
    > W wiadomości <news:eemlni$ddl$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > ??? Skąd te informacje? Czy możesz podać podstawę prawną?
    > Przecież na fakturze nie musi być ani pieczęci ani podpisów.
    > Niejednokrotnie dostawałam faktury e-mailem.
    > Drukowałam je i rejestrowałam.
    > Księgowa w ogóle tego nie kwestionowała.
    > US również.

    nie wiem, czy w odpowiednim miejscu odnośnie tych faktur, ale
    zainteresowani przeczytaja;-) a i odpowiedź, skąd te informacje jak
    znalazł;>

    chyba, że gdzieś było, nie chciało mi się wszystkiego jeszcze raz
    dokladnie czytać, więc z góry przepraszam;-)

    Sygnatura PPB2-4407/I/79/2005
    Data 2006.01.30
    Autor Izba Skarbowa w Katowicach Ośrodek Zamiejscowy w Bielsku-Białej

    Podatnik
    Udostępnienie obrazu faktury na stronie internetowej jest zatem zdaniem
    Strony, innym sposobem jej doręczenia, zwłaszcza że faktury nie muszą
    być doręczane listem poleconym ani listem za zwrotnym poświadczeniem
    odbioru.

    Organy
    Oczywiście istnieje możliwość przekazywania faktur przez Stronę w formie
    przez nią opisanej, jednakże na gruncie przepisów prawa faktury te nie
    rodzą żadnych skutków prawnych. W takim przypadku mamy do czynienia
    wyłącznie z przekazaniem, do wiadomości odbiorcy, treści faktury a nie
    wystawieniem i doręczeniem dokumentu, o którym mowa w art. 106 ust. 1
    ustawy o VAT. :!: