  • Data: 2006-11-25 00:38:32
    Temat: Re: Faktura za us3ugi elektroniczen
    Od: "Martiness" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tjg58wwj5o25xk@unknown...
    > Dnia 23-11-2006 o 14:24:21 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):
    >
    > czynności powinna zawierać numer, pod którym nabywca usługi jest
    > zidentyfikowany na potrzeby podatku od wartości dodanej na terytorium
    > państwa członkowskiego, innym niż terytorium kraju, oraz informację, że
    > zobowiązanym do rozliczenia tego podatku jest nabywca usługi.

    Pytanie czy "oraz informacje" dotyczy tylko UE czy poza UE tez, bo to takie
    niejednoznaczne ;)
    Ja dla "w razie czego" umieszkam dopisek "podatek odprowadza nawybywca", nie
    ma prawa ktore mi zabrania wiec czemu nie ? :D
    Od 2007 napisze "odprowadza nabywca z wdziecznosci za tania sile robocza w
    PL " :D
    P.S.
    Orientujecie sie, czy nowa definicja DG moze uderzyc tez tych co swiadcza
    uslugi na rzecz podmiotow w UE lub poza? Bo zastanawiam sie, czy wogole mam
    glebiej badac problem zmiany przepisow :)

    Pozdr,