    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fakture i platnosc przez Western Money
    Date: Thu, 30 Mar 2006 01:37:05 +0200

    CZYŚCIWO napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > W rozumie?

    zapomniałem dodać uśmiechu do powyższego, ale za to chętnie podyskutuję.

    > Zawsze wydawało mi się, że "sposób płatności" mówi w jakiej postaci sprzedawca
    > dostanie zapłatę a nie jaką drogą będzie do niego szła:
    > - sprzedawca dostaje do ręki banknoty i monety= "gotówka"
    > - sprzedawca dostaje do ręki czek= "czek"
    > - sprzedawcy wzrasta stan konta= "przelew"

    wobec tego jak zakwalifikujesz takie western union?. chyba gotówka, bo
    sprzedawca dostaje kasę gotówką w agencjii WU.

    Z drugiej strony, jeżeli ktoś przyjmuje płatności kartami kredytowymi,
    np. za pomocą allpay, to wtedy wg. twojej kwalifikacji powinien to być
    sposób płatności "przelew", bo koniec końców taki allpay przelewa
    otrzymaną kasę na konto sprzedawcy.
    a jakoś się praktykuje pisanie "karta kredytowa" jako sposób płatności.

    p. m.