eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktury bez podpisu - czy aż tak dobrze? :) › Re: Faktury bez podpisu - czy az tak dobrze? :) (was: Faktury bez podpisu - czy aż tak dobrze? :))
  • Data: 2004-06-29 09:27:42
    Temat: Re: Faktury bez podpisu - czy az tak dobrze? :) (was: Faktury bez podpisu - czy aż tak dobrze? :))
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 29 Jun 2004 09:13:08 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo.podatki, Samotnik
    napisal(a):

    > Oczywiście. Jeśli on nie zaksięguje, to i Ty nie masz prawa odliczyć.
    > A jeśli sobie odliczysz, to kontrola to wywali, każe zapłacić z
    > odsetkami i może jeszcze jakąś karę walnie. ;-)

    Tu masz racje - jezeli chodzi o *nowa* ustawe. W starej ustawie przepis ten
    nie obowiazuje na mocy wyroku TK.
    Blad polega na tym, ze anulowane pw starej ustawie przepisy sa zywcem
    przepisane w nowej - a o nich nic wyrok TK nie wspomina. Wydaje sie jednak
    ze wtakiej sytuacji uzyskanie korzystnego dla podatnika wyroku sadu nie
    byloby trudne. A moze same organy skarbowe same zrezygnuja ze stosowania
    kontrowersyjnych przepisow - chociaz na to za bardzo bym nie liczyl.

    Patrz artykul w Gp :
    http://info.onet.pl/942850,10,item.html

    --
    Mieczysław