  • Data: 2004-05-06 07:21:48
    Temat: Re: Faktury w Euro?
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Otóż AFAIK wprost przeciwnie do wprost przeciwnie :)
    > Wydaje mi się że widziałem to w Rzeczpospolitej - Dobra Firma,
    > ale GP też mogła być :]
    > Jakiś wyrok czy coś... tyle że nie jestem w stanie poszukać, bo
    > ekspres czekał nie będzie :>

    Zaraz, zaraz, jak tylko wrócisz od ekspresu, to napisz, gdzie to widziałeś ;)
    Wczoraj zrobiłem jeden eksport i jedną dostawę wewnątrz UE - faktury w Euro,
    tak jak dotychczas.

    Jedno co mnie zastanawiało, to to, że w rozp. dot. wzoru faktury albo w
    ustawie (nie pamiętam) było, że kwota VAT musi być wyrażona w PLN. A ja
    kwotę VAT (zero) wyraziłem w EUR - o tak: '0.00 EUR'. No i zastanawiam się,
    czy US się czepi - no bo wiadomo, jak to jest z tymi urzędasami, dla nich
    zero zeru nie równe :(

    P.