  • 1. Data: 2002-05-21 07:50:52
    Temat: Fundusz reklamy i reprezentacji - faktura
    Od: <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Firma zakupiła na fakturę soki owocowe, herbatę, kawę rozpuszczalną oraz
    śmietankę dla pracowników. Czy mogę tą f-rę zaliczyć bezpośrednio w koszt, czy
    też muszę ją zaliczyć do funduszu reklamy i reprezentacji? Jak do tego zakupu
    ustosunkuje się Urząd Skarbowy?

    Serdecznie pozdrawiam
    Kubusiam

  • 2. Data: 2002-05-21 08:14:22
    Temat: Re: Fundusz reklamy i reprezentacji - faktura
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > też muszę ją zaliczyć do funduszu reklamy i reprezentacji? Jak do tego

    ---------------------------------------
    Pytasz o temat rzekę czyli ile pytań tyle różnych odpowiedzi oraz
    interpetacji US.Co do napojów jak typu herbata czy woda mineralna to w
    większości interpetacji można to zaliczyć do kosztów pracowniczych ale już
    do kawa to US twierdzą że nie wynika to z obowiązku wobec pracowników a już
    śmietaka to pełen luksus (US tak czasami twierdzi) to samo cukier.Myśle że
    inne osoby będą miały inne zdanie to też chętnie poczytam.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-05-21 09:27:11
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    zaliczybym nawet herbate do kosztow reprezentacji, chyba ze masz w
    regulaminie pracy, ze pracownikom bedzie dostarczana herbata.

    w koszty tylko wpda mineralna gdy jest gorąco i pracownicy pracuja fizycznie
    .

    z tym lepiej uwazac

    jacek

  • 4. Data: 2002-05-22 00:47:04
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 May 2002, Wiola Pikorska wrote:
    [...]
> [...]
    >+ śmietaka to pełen luksus (US tak czasami twierdzi) to samo cukier.Myśle że
    >+ inne osoby będą miały inne zdanie to też chętnie poczytam.

    Ja sądzę że zapis jest jasny: ma być w regulaminie i ogólnodostępne,
    tj. nie mozna wydzielać "po paczce na osobę". Nie ma zapisu różnicującego
    kawę od herbaty (AFAIK), więc...
    Przyznam że zaskoczyłaś mnie tym cukrem :)

    Pozdrowienia, Gotfryd