  • Data: 2003-04-17 18:13:19
    Temat: Re: Gdzie składać zeznanie?
    Od: "KK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BM" <b...@h...com> wrote in message
    news:b7monb$a30$1@szmaragd.futuro.pl...
    > Witam!
    >
    > Nie jestem pewien, gdzie mam składać swoje zeznanie podatkowe:
    > - zameldowany jestem w woj. Warmońsko-Mazurskim,
    > - PITy-11 od pracodawców (pracuję na dwa etaty) w sekcji A ("Miejsce
    składania
    > informacji") mają wpis "Urząd Skarbowy Olsztyn",
    > - pracuję w Poznaniu, tu także mieszkałem w dniu 31.12.2002.

    Pit składasz w urzędzie skarbowym, któremu podlegałeś na dzień 31.12.2002
    roku, czyli Poznań.
    Olsztyn możesz zawiadomić, że rozliczałeś się w Poznaniu ze względu na
    miejsce zamieszkania. W ten sposób Olsztyn nie będzie się pytał, gdzie jest
    pit.

    > W związku z tym, czy muszę jechać do US w Olsztynie aby złożyć zeznanie,
    czy też mogę to
    > zrobić w US adekwatnym do mego miejsca zamieszkania w Poznaniu?

    Po pierwsze j.w. nie musisz jechać, a po drugie nawet gdyby to jest jeszcze
    coś takiego jak poczta polska.
    nikt cię nie zmusza do osobistego uśmiechania się do pań/panów w US.