  • Data: 2003-02-01 12:01:39
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0301310950050.-546763@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > On Fri, 31 Jan 2003, Daniel Chlodzinski wrote:
    > [...]
    >
    > Dokładnie tak...

    Zaraz, ale od wartości komputera jak jest (jaką udowodnie na podstawie np. cen
    giełdowych w "mojej okolicy" itp) czyli inaczej vat
    będzie od ceny za jaka sprzedam ten sprzet a np. w dea lata po zamortyzowaniu to może
    byc bardzo mala kwota (chybaze padnie i się
    zezłomuje:) ... no tak jak w ponizszym uzasadnieniu :)

    > No nie, to co zostanie "skonsumowane w celu DG" to zostanie :)

    Sark