  • 1. Data: 2003-02-21 07:51:29
    Temat: Gdzie wpisac ksiazki gazety itp?
    Od: "Rafal K" <y...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jednoosobowa DG, KPIR. Kupuje ksiazke i wrzucam w koszty - czy mam ja wpisac
    do ew. wyposazenia czy olac to ? A jak jest np. z gazetami (wszystko
    tresciowo zwiazane z DG).

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2003-02-21 10:32:03
    Temat: Re: Gdzie wpisac ksiazki gazety itp?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 21 Feb 2003 08:51:29 +0100), "Rafal K"
    <y...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Witam,
    >
    >Jednoosobowa DG, KPIR. Kupuje ksiazke i wrzucam w koszty - czy mam ja wpisac
    >do ew. wyposazenia czy olac to ?

    Ale czemu wyposażenie? Przeczytałeś i wyrzuciłeś do kosza :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 3. Data: 2003-02-21 13:55:58
    Od: "Rafal K" <y...@p...onet.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale czemu wyposażenie? Przeczytałeś i wyrzuciłeś do kosza :-)

    Hehe :) Gdyby to bylo takie proste to kupuje komputer, wrzucam w koszty,
    instaluje platnika, drukuje DRA i wyrzucam go do kosza. No i kupuje inny :).
    A moze za bardzo sie przejmuje ?

    Rafal

  • 4. Data: 2003-02-21 16:13:28
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Rafal K chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    koszty,
    > instaluje platnika, drukuje DRA i wyrzucam go do kosza. No i kupuje

    To załóż bibliotekę-jeszcze dodatkowo zarobisz :-)))

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-02-21 19:19:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 21 Feb 2003 14:55:58 +0100), "Rafal K"
    <y...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Hehe :) Gdyby to bylo takie proste to kupuje komputer, wrzucam w koszty,
    >instaluje platnika, drukuje DRA i wyrzucam go do kosza. No i kupuje inny :).

    No jeśli zezłomujesz ten komputer... Książka jak książka, ale gazeta
    to już całkiem jednorazowa jest zazwyczaj.

    >A moze za bardzo sie przejmuje ?

    Chyba tak. Jak zaczniesz kupować dużo książek i zaczną znikać po
    przeczytaniu, to może się ktoś dowali, ale normalnie to bym nie
    kombinował z żadnymi wyposażeniami.