  • Data: 2002-06-02 21:27:39
    Temat: Re: Grarnitur jako koszt uzyskania przychodu?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Jun 2002, bromden wrote:

    >+ instrukcja guglowania powinna znalezc sie gdzies
    >+ na poczatku tego faq,
    >+ hmm, kto to dobrze opracuje? ...

    ...rzekł bromden spoglądając znacząco w moją stronę... ;)

    Jak wam podoba się propozycja umieszczenia w FAQ
    przykładu, takiego jak "z problemem ZUS w KPiR" ?
    (przed chwilą wysłałem odpowiedź na grupę).
    Jak dla mnie - *obejrzenie* przykładu powie znacznie
    więcej, niż dwustronicowy opis... !

    Może nalęzy dopisać że warto popatrzeć na pole daty :)

    Pozdrowienia, Gotfryd