    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Grupa do likwidacji?
    Date: Tue, 18 Sep 2007 23:17:31 +0200

    t...@o...pl wrote:
    [...]
    > To nie lepiej zamiast 42k od których jest 50% podatek zarobić 25k i
    > zapłacić 130 pogłównego,
    > o braku biurokracji nie wspominając?

    Lepiej. Tyle że obawiam się że jakby podliczyć tych którzy podatku nie
    zapłacą bo nie mają (np. zarabiają 500zł na pół etatu, lub wogóle nie
    zarabiają), to podatek wyszedłby dużo większy.

    Tak swoją drogą, czy mógłbyś się podzielić linkiem z informacją na temat
    liczby ludzi pracujących w polsce? Szukałem na stat.gov.pl, ale widać jakiś
    zmęczony dzisiaj jestem i nie mogę nic znaleźć.

    A pamiętam że przeliczałem podatek pogłówny jakieś 10 lat temu, i wychodziła
    mi jakaś horrendalna liczba. Tutaj widzę że wychodzi to całkiem sensownie,
    i chciałbym zobaczyć czy ja wtedy źle liczyłem, czy ty podajesz
    zafałszowane wyliczenia ;)

    p. m.