  • 21. Data: 2007-09-18 21:49:01
    Temat: Re: Grupa do likwidacji?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 23:17:31 mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Tak swoją drogą, czy mógłbyś się podzielić linkiem z informacją na temat
    > liczby ludzi pracujących w polsce? Szukałem na stat.gov.pl, ale widać
    > jakiś
    > zmęczony dzisiaj jestem i nie mogę nic znaleźć.
    >
    > A pamiętam że przeliczałem podatek pogłówny jakieś 10 lat temu, i
    > wychodziła
    > mi jakaś horrendalna liczba. Tutaj widzę że wychodzi to całkiem
    > sensownie,
    > i chciałbym zobaczyć czy ja wtedy źle liczyłem, czy ty podajesz
    > zafałszowane wyliczenia ;)

    http://mf.gov.pl/dokument.php?const=3&dzial=149&id=8
    8373

    Chyba się trachnąłem nie uwzględniajac liniowców i kapitałowców,
    uwzględniając ich wychodzi bliżej 250zł.
    No to można zrobić kilka progów dla pogłównego - np przedsiębiorcy
    rozliczają VAT i wg niego można stopniować wpłaty - dla mnie w tej chwili
    płacenie choćby 500zł było by wygraną na loterii.
    Z drugiej strony lepiej pit ustalić na te 100zł, wywalić bzdety w rodzaju
    pcc
    i innych - i zrobić kataster. Zostały by: pogłówne, kataster i prosty
    vat(któego nie możemy
    znieść będąc w unii).
    ZUS przetrwalnikowo na obecnych emerytów + zapewnienie że budżet w miarę
    możliwości wypłaci
    każdemu te 500 zeta na wegetację(bo po co jeszcze zus do tego mieszać), po
    przekroczeniu 60. czy 70. lat.

    + sensowny program prywatyzacji sluzby zdrowia - bo jak nie teraz to
    kiedy? wszyscy sie lecza prywatnie
    i psiocza na panstwowy burdel, trzeba to wykorzystac. Ale ze nie mozna
    zamknac dzis wszytskiego
    i czekac az sie prywatni pobuduja, wiec musi to chwile potrwac.

    Te zmiany to co najmniej 50k urzedasow na zielona(szasując po zatrudnieniu
    - a pewnie i 100k by się uzbierało).
    Ważąc jedno miejsce pracy na miesiąc na 10k(wypłata+udział w kosztach
    funkcjonowania danego urzedu - oszczednie liczac),
    daje to bonusowe 500mln. Poniewaz te 50k urzedasow musialoby zyc i placic
    poglowne, zaraz by dorwali jakas robote
    konkretna, czy to na budowach czy w punktach ksero.
    Wyprzedaz majatku pourzedasowego tez by przyniosla konkretna sumke - np we
    wrocku w UM kazde stanowisko
    ma wlasna drukarke i wypasiony skaner, na co nie wpadli w komercyjnych
    instytucjach.

    Dalej - likwidacja EDG - czegoś czego cywilizowane kraje nie znają i mimo
    to żyją(prawie niemożliwe :) )
    - kolejne dziesiątki milionów w kieszaniach ludzi.

    z 12 lat temu rozwoziłem faktury za śmieci, m.in. do instytucji
    państwowych. Nawet nie wiedziałem że takie cuda istnieją.
    Bodajże na kprm.gov.pl jest spis, długi jak broda "rumcajsa 20 lat
    później". Połowa ałt.

    <obudził się :) >

  • 22. Data: 2007-09-18 21:50:22
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 23:33:38 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Czekaj:
    >
    > Ty proponowałeś 130 PLN na miesiąc niezależnie od ilości 100 zostających
    > kieszeni (i jeszcze cos o dwukrotności 500 pisałeś ;P), ja optuję za
    > gwarantowanymi 42k zostającymi w kieszeni misięcznie /co daje 84k (840
    > stózłotówek) przychodu/dochodu) -- ot o 50% sie machnąłeś przeliczając
    > moje
    > wynurzenia ;P

    uważasz że zadekretowanie 42k na łebka jest równie możliwe jak pogłówne
    100zł :) ?