  • 1. Data: 2007-09-17 12:17:21
    Temat: ZUS zdrowotna a podatek
    Od: "Wolfram" <b...@b...net.pl>

    Serwus
    Jak powinno się teraz obliczać zaliczkę na należny podatek z tytułu PIT-5
    (jednoosobowa działalność gospodarcza)? Jaką konkretnie wysokość stawki
    ubezpieczenia zdrowotnego ZUS mam odliczyć (żonie) od kwty należnego
    podatku - 7,5% czy 7,75%. Miałem przerwę w prowadzeniu "księgowości" i wolę
    od razu naliczyć podatek właściwie, unikając korekt i kontroli.
    Liczę na pomoc. I pobłażanie, bo to prosta sprawa.
    Artur

  • 2. Data: 2007-09-17 12:19:45
    Temat: Re: ZUS zdrowotna a podatek
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Wolfram pisze:
> [...]
    > ubezpieczenia zdrowotnego ZUS mam odliczyć (żonie) od kwty należnego
    > podatku - 7,5% czy 7,75%. Miałem przerwę w prowadzeniu "księgowości" i wolę

    7,75% podstawy wymiaru.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz