eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki(HELP) Jak rozliczyć wynagrodzenie po WYGRANYM PROCESIE ! › Re: (HELP) Jak rozliczyć wynagrodzenie po WYGRANYM PROCESIE !
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: (HELP) Jak rozliczyć wynagrodzenie po WYGRANYM PROCESIE !
    Date: Tue, 24 Apr 2007 16:49:12 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 17:09:38 +0200, Nikiel ;) napisał(a):

    > mvoicem nabazgrolił na ekranie:
    >

    > US nie interesuje kiedy otrzymałeś dochód na papierze, tylko kiedy
    > faktycznie otrzymałeś kasę/miałeś postawioną do dyspozycji.
    >
    > Imo /mogę się tu mylić - niech inni prostują/ możesz zrobić jedynie
    > korektę zeznań z lat poprzednich i wykazać w nich kup (z tytułu tej
    > umowy o pracę). I to ewentualnie jako strata rozliczyć w tym roku
    > (oczywiście zgodnie z wszystkimi zastrzeżeniami). -> ale to już moje
    > rozumowanie, niekoniecznie słuszne

    Nie napisałem nic co by było w sprzeczności z twoją odpowiedzią, co
    więcej - zgadzam się z nią.

    Jednak moje pytanie było inne. Ja wiem że US interesuje to kiedy kasa
    wpłynęła, a nie za jaki okres była. Mnie interesuje czy można domagać się
    od pracodawcy rekompensaty za to że się weszło w 2 próg podatkowy (nie ze
    swojej winy przecież).

    p. m.