  • Data: 2005-01-19 22:39:32
    Temat: Re: HELP przeprawa z urzędem skarb. - to jużdzi?
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie to chyba z lekka osiwiałam rozstrząsając ten problem bo znikąd
    > 100% pewności wszędzie znaki zapytania i gdybanie.

    nie martw sie, nie ty jedna - w podobnej sytuacji sa setki tysiecy osob w
    tym kraju - czesc zupelnie nie wie o problemie, inni placa na zapas, inni
    robia wszystko by nie przekroczyc limitu 10 tys. euro w przeliczeniu na
    okres prowadzenia dzialalnosci (tu tez jest zagwostka co to oznacza jesli
    nie masz DG) itd.