    From: "Mario" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Handel używanymi samochodami z UE......
    Date: Sat, 24 Jul 2004 10:13:04 +0200

    > A istnieje przepis wyłączający to co pociąłem ?

    A tego właśnie nie wiem.....może gdzieś w jakimś innym miejscu ustawy
    samochody moga być traktowane jakoś inaczej....dlatego pytam tych co lubią
    tę ustawę czytać np. do poduszki i znają ją juz na pamięć......hehehehe..

    no i jeszcze dlatego, że wydawało mi się, że obsługuje mnie jedno z
    większych biur podatkowych w Szczecinie, które, to w świetle powyższej
    dyskusji zaczyna mi się nie podobać....

    Mario