  • Data: 2006-01-01 16:20:15
    Temat: Re: Hotel w KUP
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to niedziela 01 styczeń 2006 16:58, gdy Tomasz Staszewski napisał(a)
    coś na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Od kiedy to zaliczki są przychodem? VAT jak najbardziej trzeba płacić,
    > ale PIT?

    Nie wiem, pytam. Nie miałem nigdy z tym do czynienia.
    Możesz coś więcej powiedzieć? Zakładamy, że Osobnik X wpłaca 1 lutego 200zł
    na Konferencję Osób X. Konferencja się odbywa 1 kwietnia. Ja dostaję
    faktury od hotelu (zakładam, że mogę je traktować jako KUP, bo nikt nie
    odpowiedział :( ) dopiero 1 kwietnia po konferencji.

    Jak to księguję i jak fakturuję Osobnika X w lutym?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)