  • 1. Data: 2006-02-06 10:46:56
    Temat: Hotel w koszty
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Mam fakture za hotel 31.12-02.01 na firme. Jak to zaksiegowac w KPiR?

  • 2. Data: 2006-02-06 10:57:03
    Temat: Re: Hotel w koszty
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik wrote:
    > Mam fakture za hotel 31.12-02.01 na firme. Jak to zaksiegowac w KPiR?

    Strzelam:
    Pozostałe wydatki?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-02-06 11:50:11
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2006 11:57:03 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Strzelam:
    > Pozostałe wydatki?

    problem może być z wykazaniem związku z przychodem ;))
    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2006-02-06 11:54:15
    Od: " " <m...@g...pl>

    > problem może być z wykazaniem związku z przychodem ;))
    No tak... Hotel w Krakowie byl. Mam tam klienta. Jechalem na rozmowy? Termin
    troche taki dziwny, sylwestrowy... A, koszt pociagu do Krakowa tez bym
    wliczyl. Z powrotem nie, jechalem ze znajomymi. Czy w takim przypadku byscie
    ten hotel i pociag wliczali w koszty?

  • 5. Data: 2006-02-06 14:10:16
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > troche taki dziwny, sylwestrowy... A, koszt pociagu do Krakowa tez bym
    > wliczyl. Z powrotem nie, jechalem ze znajomymi. Czy w takim przypadku

    Jakoś ten termin pobytu w hotelu mocno podpada:))). Sądzisz, że jest o co
    kopię kruszyć? Jaki to poziom kosztów - 200-400 zł? To ile faktycznie
    zdejmie Ci tego podatku? Nie wydaje mi się , żebyś to łatwo mógł wybronić,
    więc po co się tak podkładać? Chyba, że lubisz trochę ryzyka, ale i tak
    prowadzenie dg to mocno ryzykowne zajęcie w tym kraju :))).
    Pozdr. Graszka.