  • 1. Data: 2006-02-05 20:21:38
    Temat: korekta zeznania rocznego
    Od: Artur<a...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy jest jakieś ograniczenie czasowe w składaniu
    korekty zeznania podatkowego , tzn.czy w tym roku mogę złożyć korektę mojego
    Pitu za rok 2004 lub 2003 rok ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-05 20:28:33
    Temat: Re: korekta zeznania rocznego
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składaniu
    > korekty zeznania podatkowego , tzn.czy w tym roku mogę złożyć korektę

    Do 5 lat. Później sprawa się przedawnia.

  • 3. Data: 2006-02-05 21:28:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur wrote:
> [...]
    > korekty zeznania podatkowego , tzn.czy w tym roku mogę złożyć korektę mojego

    Nie ma ograniczenia.

  • 4. Data: 2006-02-05 22:18:34
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Nie ma ograniczenia.

    To spróbuj odzyskać nadpłacony podatek np. za 2000 rok. Życzę
    powodzenia.

  • 5. Data: 2006-02-05 23:00:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:ds5qmf$m18$5@inews.gazeta.pl...

    > To spróbuj odzyskać nadpłacony podatek np. za 2000 rok. Życzę
    > powodzenia.

    Odzyskanie zapłaconego podatku ma się nijak do możliwości złożenia korekty.
    Korektę możesz składać.
    Choćby po to, aby np. "wyprowadzić na prostą" dużą ulgę budowlaną jak
    się coś źle rozliczyło w latach poprzednich.
    Części podatku nie odzyskasz, ale dzięki korekcie da się odzyskać
    podatek z lat następnych.
    bez korekty od początku nie jesteś wstanie tego zrobić.

  • 6. Data: 2006-02-06 08:37:17
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

> [...]

    Tutaj to się trochę zagalopowałeś, bo rozliczenie za 2000 rok przedawni się
    dopiero po 31 grudnia 2006r.
    Pozdr. Graszka.