  • Data: 2003-02-10 13:46:14
    Temat: Re: Idea Profit i podatek dochodowy
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kosmita" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b286sd$um$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Nie bardzo bo to oni zastrzegaja sobie prawo do pobrania podatku, poza tym
    > jak pobioro i przyjdzie mi na koniec roku potwierdzenie salda??

    Przyznam się, że mam takie gadżety, karta PROFIT jest imienna na mnie,faktury są
    firmowe.
    Ale mimo, że z gadżetów w ubiegłym roku i wcześniej korzystałem, nigdzie nie było
    wzmianki o jakimś podatku.
    Nie zastanawiałem się nad tym by dołożyć to do zysku.
    Ile wart jest jeden punkt w pieniądzach??? 1 grosz ????
    1000 punktów to 10 zł ?????
    Gadżety rozdają też inne firmy, choćby długopis czy kalendarz. Też doliczać????
    Łapówki też doliczać???:-( W koszta czy zyski ???:-)