    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Idea Profit i podatek dochodowy
    Date: Mon, 10 Feb 2003 15:33:43 +0100

    Użytkownik "kosmita" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b28cme$14v$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W regulaminie profitu jest na temat podatku bodajze przedostatni punkt,
    > bardzo malymi literakimi
    >
    > PS a dlaczego nie?? Ach rozumiem podejsc do sprawy podejsciem "polskim"
    > tak?? Znaczy dopuki nie ma zagrozenia z urzedu kontroli to sie
    > nietlumaczyc... hmmm.. Ciekawe czy jak tak bede robil to ludzie bedo o mnie
    > mowic "rzetelna firma".. a pozniej karetka gdzies nie dojedzie bo w budzecie
    > dziura.. rozumiesz co mam na mysli mowiac "polskie" podejscie?? faktycznie
    > po co byc uczciwym... w koncu leczenie w szpitalu i tak mam za darmo

    Ja Ciebie doskonale rozumiem.
    Ale ja na prawdę nie ma pojęcia jak określić wartość tych gadżetów.
    Na dodatek "zbrojna organizacja rozbójnicza" już dostała za nie wcześniej od innych
    podatek.
    A w podatku VAT możliwość błędnego oszacowania jest ogromna.
    A jak się pomylisz kara zaczyna się od 5000 zł. I nie ma "zmiłuj się" urzędniku:-(
    Podatek z tytułu tych gadżetów jest niczym w porównaniu z codziennymi przekrętami
    namiestników.
    Na służbę zdrowia forsy nie ma, ale rząd kupi sobie 100 "byle" samochodów Lancia, bo
    musi wyglądać:-(