  • Data: 2010-06-08 15:39:20
    Temat: Re: Ile czasu ma ZUS na wyplacenie zasilku ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pisałem o przypadku osoby ubezpieczonej.

    Pytanie, czy ta konkretna ciotka była ubezpieczona w ZUS (pracowała, była emerytką,
    rencistką, żoną ubezpieczonego itp.).
    Piszesz, że nie była, co zmienia sprawę.
    Pocieszenie, że "znajoma jedyna rodzina" może potrącić uzasadnione zwyczajami
    miejscowymi koszty pochówku z masy spadkowej (może np.
    zwrócić się do banku, w którym zmarła miała rachunek i bank zwróci koszty wg faktur).

    -----

    | Znajomej zmarla ciocia.
    | Niestety byla osoba nieubezpieczona, a znajoma jedyna rodzina wiec postanowila ja
    pochowac.