  • Data: 2008-05-08 11:12:05
    Temat: Re: Ile kasy darowizna
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <fvsdu6$jku$1@inews.gazeta.pl>, "pclab" <p...@s...uk>
    wrote:

    > w umowie notarialnej chyba zawsze podaje się z jakich pieniędzy jest zakup
    > nieruchomości?

    Nie. Czasami się podaje, ale robi się to zwykle w jakimś celu (z głupoty
    lub niewiedzy też można). Obowiązku nie ma.

    > a po co mam kłamać ?

    Kłamać? A w życiu. Tylko to, co jesteś w stanie udowodnić lub
    uprawdopodobnić, a druga strona nie będzie mogła obalić.

    > dostawałem regularnie kasę od ojca dziadka matki a
    > nawet wujka (byłem bezrobotny).

    Rozumiem, że od datków ponad nieopodatkowane limity chcesz zapłacić
    podatek i dlatego o te limity pytasz?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.