  • 1. Data: 2002-07-31 12:46:33
    Temat: Re: Ile podatka z DG?
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, podatek płacisz dopiero po przekroczeniu kwoty wolnej - spójrz
    > do ustawy i tabelki obliczania podatku. Sposób jest tam opisany, ale
    > przytoczę:
    > (Przychód - Koszty) * 19% - 518,16 PLN
    > Od tego jeszcze odejmujesz wpłaconą w mies. którego deklaracja dotyczy
    > składkę na ubezp. zdrowotne od DG (nie pisze o społecznym, bo jesteś na
    > etacie) oraz zaliczki wpłacone do tej pory (w pierwszej deklaracji - 0)
    > Składasz deklarację do US dopiero kiedy wyjdzie Ci podatek do zapłaty i od
    > tej pory już do końca roku bez względu czy będzie dochód czy nie.

    a gdzie w PIT 5 ujmuje 518,16 PLN ???

    Oliwia
    gg 25244

  • 2. Data: 2002-07-31 13:22:30
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Oliwia wrote:

    > a gdzie w PIT 5 ujmuje 518,16 PLN ???

    W okienku nr 50. "podatek od podstawy z poz. 49 obliczony wg skali
    okreslonej z art. 27 ustawy".
    A teraz bierzesz do r?ki ustaw? i oczom zdumionego turysty ukazuje si?
    magiczna liczba 518,16 :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wo?oszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-07-31 13:48:08
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > okreslonej z art. 27 ustawy".
    > A teraz bierzesz do r?ki ustaw? i oczom zdumionego turysty ukazuje si?

    O jezu ...... wiem ze zadaje naiwne i trywialne pytania ;-)))

    Dla mnie to magia .... dlatego coraz szerzej oczeta mi sie otwieraja i
    schylam glowe przed wiedzacymi ....

    Oliwia

  • 4. Data: 2002-08-01 07:22:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Oliwia" [...]
    > a gdzie w PIT 5 ujmuje 518,16 PLN ???

    NIGDZIE.

    Samo sie ujmuje w pozycji "podatek od podstawy"

    Boguslaw