  • 1. Data: 2003-05-12 14:30:39
    Temat: Informacja do Narodowego Funduszu Zdrowia
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Jeżeli brakuje podatku, to zdrowotne należy ograniczyć do wysokość zaliczki na
    podatek.
    Do tej pory informacje o takich przypadkach wysyłałem do Kasy Chorych na własnych
    drukach.
    Ale od kwietnia Informację należy przesłać do NFZ na druku wg ustalonego wzoru
    lub elektronicznie. ( art. 25 ustawy o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym
    Funduszu Zdrowia)
    Niczego na ten temat w sieci nie znalazłem.
    Gdzie znajdę ?

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2003-05-13 07:19:32
    Temat: Re: Informacja do Narodowego Funduszu Zdrowia
    Od: "buba" <1...@w...pl.NOSPAM>

    > Niczego na ten temat w sieci nie znalazłem.
    > Gdzie znajdę ?

    chyba nigdzie, tez szukam...chyba trzeba sie bedzie udac telefonicznie do
    NFZ
    a podeslalbys mi ten druk na ktorym przesylales ta informacje do KCH?

    buubbbaaassss

  • 3. Data: 2003-05-13 09:39:31
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "buba" <1...@w...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > chyba nigdzie, tez szukam...chyba trzeba sie bedzie udac telefonicznie do
    > NFZ
    > a podeslalbys mi ten druk na ktorym przesylales ta informacje do KCH?

    Okazuje się, że minister nie "wyrabia się" i nie wydał rozporządzeń wykonawczych.
    Wg informacji z Lubuskiego Oddziału Woj. NFZ zestawienie ( zawierające dane
    określone w ustawie ) należy przesłać listownie na adres oddziału.

    Ryszard

  • 4. Data: 2003-05-13 16:58:18
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard G." <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    Narodowym
    > Funduszu Zdrowia)
    > Niczego na ten temat w sieci nie znalazłem.

    Pewna Pani zadzwoniła w tej sprawie do oddz. sląskiego.
    Od niej sie dowiedzieli, że jest taki wymóg, zapytała co ma w takim razie
    robic? A co Pani robiła dotychczas? wysyłałam wydruk z programu.
    No to prosze dalej wysyłać.

  • 5. Data: 2003-05-13 21:41:12
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > Od niej sie dowiedzieli, że jest taki wymóg, zapytała co ma w takim razie
    > robic? A co Pani robiła dotychczas? wysyłałam wydruk z programu.

    a co to znaczy elektroniczne wysyłanie zestawienia (dla zatrudniających
    >5osób)?? To znaczy że mam to mailem wysłać, czy jest coś takiego na kształt
    "płatnik przekaz elektroniczny"?? Czy wysłać papierowo i juz??

    Magda

  • 6. Data: 2003-05-14 07:06:12
    Od: "Iwona Z" <i...@w...pl>

    zapraszam na stronę