  • 1. Data: 2003-05-12 14:38:38
    Temat: samotne wychowanie dziecka
    Od: "news.tpinet.pl" <m...@p...pl>

    Przy wypelnianiu PIT mozna opodatkowac sie wspolnie z dzieckiem jesli sie je
    samotnie wychowuje.
    Moje pytanie dotyczy tego czym nalezy sie legitymowac aby moc wybrac ta
    forme przy okazji bedac facetem !

  • 2. Data: 2003-05-12 18:34:14
    Temat: Re: samotne wychowanie dziecka
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "news.tpinet.pl" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    je
    > samotnie wychowuje.
    > Moje pytanie dotyczy tego czym nalezy sie legitymowac aby moc wybrac ta
    Za osobe samotnie wychowującą dzieci uważa się jednego z rodziców albo
    opiekuna prawnego jeśli osoba ta jest panną kawalerem wdową wdowcem rozwódką
    rozowdnikiem albo osobą w stosunku do której orzezczono separcjie.Za osobe
    wychowującą dzieci uważa się również osobe pozostającą w związku małżeńskim
    jeśli małżonek został pozbawiony praw rodzicelskich lub odbywa karę
    pozbawienia wolaności.
    Oczywiście w świetle ustawy pdof.
    Wiola