eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiInformacja do Narodowego Funduszu Zdrowia › Re: Informacja do Narodowego Funduszu Zdrowia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Magdalena" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Informacja do Narodowego Funduszu Zdrowia
    Date: Tue, 13 May 2003 23:41:12 +0200
    Organization: Wroclaw University of Technology, Poland
    Lines: 33
    Message-ID: <b9roq4$97b$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>
    References: <b9ob2s$atp$1@atlantis.news.tpi.pl> <b9r82q$nve$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: home.sente.pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:86025
    [ ukryj nagłówki ]


    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
    news:b9r82q$nve$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Ryszard G." <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:b9ob2s$atp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Jeżeli brakuje podatku, to zdrowotne należy ograniczyć do wysokość
    > zaliczki na
    > > podatek.
    > > Do tej pory informacje o takich przypadkach wysyłałem do Kasy Chorych na
    > własnych
    > > drukach.
    > > Ale od kwietnia Informację należy przesłać do NFZ na druku wg ustalonego
    > wzoru
    > > lub elektronicznie. ( art. 25 ustawy o powszechnym ubezpieczeniu w
    > Narodowym
    > > Funduszu Zdrowia)
    > > Niczego na ten temat w sieci nie znalazłem.
    > > Gdzie znajdę ?
    > >
    > Pewna Pani zadzwoniła w tej sprawie do oddz. sląskiego.
    > Od niej sie dowiedzieli, że jest taki wymóg, zapytała co ma w takim razie
    > robic? A co Pani robiła dotychczas? wysyłałam wydruk z programu.
    > No to prosze dalej wysyłać.
    >

    a co to znaczy elektroniczne wysyłanie zestawienia (dla zatrudniających
    >5osób)?? To znaczy że mam to mailem wysłać, czy jest coś takiego na kształt
    "płatnik przekaz elektroniczny"?? Czy wysłać papierowo i juz??

    Magda


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1