  • Data: 2002-02-06 09:42:33
    Temat: Re: Insert Rachmistrz
    Od: "Anna K." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Używam Rachmistrza.
    Podobno jest to program dobry (opinia informatyków spoza INSERT-u) ale ja
    jako użytkownik mam wiele zastrzeżeń.
    Choćby deklaracje, które nie mieszczą się na stronie i drukarka ciągnie
    następną kartkę na jedną linijkę. Może jest to przystosowane do drukarek
    igłowych które biorą papier z metra. Poza tym nie wiadomo jak zaksięgować
    DRA dla jednoosobowej działalności. Jeśli nie ma pracowników to program drze
    się, że nie ma raportów i nie ma z czego utworzyć DRA.
    Myślę, że generalnie należy pracować na programie ze swojego terenu, bo jak
    ja muszę dzwonić do Wrocławia o pomoc to tracę fortunę.
    Ale się napisałam
    Anna K.
    Użytkownik Aseta Włodzimierz Matuszewski <a...@a...wroc.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:a3pdpb$tl1$...@n...bsi.net.pl...