  • 1. Data: 2006-02-26 21:43:02
    Temat: Internet
    Od: "Ajgor" <...@...l>

    Gdzie w picie 37 nalezy ujac wydatki na internet?

  • 2. Data: 2006-02-26 22:43:51
    Temat: Re: Internet
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Ajgor napisał(a) w wiadomości: ...
    >Gdzie w picie 37 nalezy ujac wydatki na internet?

    Przepisać z PITu O. Zdaje się, że na 2. stronie, przy odliczeniach
    od dochodu.

    Ja się zapytam, odliczenia dotyczą kosztów:
    a) jeżeli początek okresu za który opiewa faktura był w 2005r
    b) data wystawienia faktury to 2005r
    c) ostateczny termin płatności był w 2005r
    d) rzeczywiście zapłaconych w 2005r (data przelewu?)
    e) koniec okresu za który jest faktura był w 2005r?
    f) a) & e)

    Ja obstawiam d), ale chcę się upewnić.

    Arek

  • 3. Data: 2006-02-26 22:57:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Arek napisał(a):

> [...]
    > d) rzeczywiście zapłaconych w 2005r (data przelewu?)
    > e) koniec okresu za który jest faktura był w 2005r?

    na pewno e). Co do d), ktoś tu przytaczał wyjaśnienie z US-u, bodajże w
    Katowicach, że nie musi być zapłacona. Ale IMO słowo "poniesionych"
    sugeruje jednak konieczność zapłacenia ;-)

    M.

  • 4. Data: 2006-02-28 17:25:47
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Maciej Bebenek napisał(a) w wiadomości: <44023237$1@news.home.net.pl>...

    >na pewno e). Co do d), ktoś tu przytaczał wyjaśnienie z US-u, bodajże w
    >Katowicach, że nie musi być zapłacona.

    Czy to oznacza, że faktury z przełomu roku nie pokrywającej się z miesiącami
    kalendarzowymi nie można odliczyć?

    > Ale IMO słowo "poniesionych"
    >sugeruje jednak konieczność zapłacenia ;-)

    Kto te ustawy pisze?!
    Arek

  • 5. Data: 2006-03-01 10:52:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Kto te ustawy pisze?!

    Ustawy - w przeważającej częśći fachowcy. Natomiast takie wrzutki, jak
    ulga na internet, piszą wysokowykwalifikowani posłowie :-P

    M.