  • 1. Data: 2006-02-26 18:54:03
    Temat: VAT-7 poz 38
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam

    Za 12.2005 w VAT 7 nic w tej pozycji nie wpisywałem, w KPiR w kol 10
    dałem ze znakiem minus mój spis z natury (305,00). Ze znakiem minus bo,
    ująłem te towary (zostały mi nie sprzedane) w tej kol. ze znakiem plus.
    Teraz pytanie. Na początku stycznia robie spis z natury na 305,00 na plus
    w kol. 10. Czy mam coś wpisywać w poz. 38 deklaracji VAT-7?
    dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2006-02-26 20:42:34
    Temat: Re: VAT-7 poz 38
    Od: marcin <m...@o...pl>

    On Sun, 26 Feb 2006 22:10:26 +0100, cef wrote:

    > To jakieś nowe przepisy?
    nie, a co? Nie powinienem tego tak robić?
    pozdr.
    mk

  • 3. Data: 2006-02-26 20:54:56
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2006 19:54:03 +0100, marcin napisał(a):

> [...]
    > Teraz pytanie. Na początku stycznia robie spis z natury na 305,00 na plus
    > w kol. 10. Czy mam coś wpisywać w poz. 38 deklaracji VAT-7?

    Tak trudno przeczytać opis tej pozycji i zajrzeć do ustawy ??
    Nic nie wpisujesz.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2006-02-26 21:10:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

  • 5. Data: 2006-02-26 21:56:38
    Od: "m." <m...@W...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz pytanie. Na początku stycznia robie spis z natury na 305,00 na plus
    > w kol. 10. Czy mam coś wpisywać w poz. 38 deklaracji VAT-7?

    W poz.38 wpisujesz zgodnie z art.14 ustawy o ptu kwote podatku należnego z
    tytułu dokonania spisu z natury z powodu ZAKOŃCZENIA działalności.
    Zakończyłeś działalność - sięgnij do art. 14 i wpisuj odpowiednią kwoty w
    poz. 38. Nie zakończyłeś nic nie wpisuj.

    m.

  • 6. Data: 2006-02-27 07:49:16
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    marcin wrote:

    > nie, a co? Nie powinienem tego tak robić?

    Powinienżeś przeczytać rozporządzenie o prowadzeniu KPiR razem z
    załącznikami