  • 1. Data: 2004-09-13 11:54:55
    Temat: JAKA KARA - kontrola z US
    Od: "PRACA CBM TEST" <p...@c...com.pl>

    Witam,
    właśnie przeżywamy kontrolę z US. Badany jest rok 2001 i jak to w takich
    sytuacjach bywa wykryto kilka nieprawidłowości.
    Źle zaksięgowane składki ZUS - jakieś 800 zł
    i 2 faktury, które powinny być zaksięgowane w 2002 roku, na łączną sumę 400

    czy ktoś z grupowiczów może wie jakiej mogę spodziewać się kary?
    pozdrawiam
    KS

  • 2. Data: 2004-09-13 12:21:23
    Temat: Re: JAKA KARA - kontrola z US
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Podatek i odsetki od 30 04 2002 roku . W sumie niewiele jezeli byłes na
    19 % to 228 podatku i ze 100 zł odestek. Pewnie każa ci zrobic korekte
    do zeznania

  • 3. Data: 2004-09-13 12:29:05
    Od: "PRACA CBM TEST" <p...@c...com.pl>

    Użytkownik "janusz" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Podatek i odsetki od 30 04 2002 roku . W sumie niewiele jezeli byłes na
    > 19 % to 228 podatku i ze 100 zł odestek. Pewnie każa ci zrobic korekte
    > do zeznania

    No to byłoby pół biedy, a karę jakąś mi wlepią?
    A jeśli tak to jakiej wysokości?
    musze też tutaj dodać, że nieźle się na mnie uwzięli, kontrola już jakieś 9
    miesięcy trwa...

  • 4. Data: 2004-09-13 13:19:38
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Zrób sam korekte do wyjasnien do protokołu i wpłac zaległosc z odsetkami

  • 5. Data: 2004-09-13 15:55:34
    Od: "PRACA CBM TEST" <p...@c...com.pl>

    > Zrób sam korekte do wyjasnien do protokołu i wpłac zaległosc z odsetkami

    Dzięki,
    ale nie do końca zrozumiałem, czy mam zrobić korektę przed końcem kontroli?
    bo o ile wiem nie można robić korekt do PIT'ów z tak odległych czasów jak
    rok 2001?
    ale może się mylę?

  • 6. Data: 2004-09-13 17:32:29
    Od: "Mirek Q" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    kontroli?
    > bo o ile wiem nie można robić korekt do PIT'ów z tak odległych czasów jak

    Jeśli dobrze zrozumiałem ostatnie poprawki do Ordynacji to kontrola kończy
    się podpisaniem protokołu.
    Możesz zrobić korektę, ale karę i tak przyłożą :(
    Jedyne co zyskasz to mniejsze odsetki, które naliczasz do dnia wpłaty
    zaległości.
    Jak będziesz czekał na decyzję NUSa to będzie kilka(naście[dziesiąt]) dni
    więcej.
    Mirek Q

  • 7. Data: 2004-09-13 18:28:02
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    400
    > zł
    > czy ktoś z grupowiczów może wie jakiej mogę spodziewać się kary?

    Z zycia wziete. Kontrola wykazala niezaksiegowane 2 f-ry na laczna kwote ok
    30.000 oraz zakwestionowano koszty reprezentacji na ok 5.000. Zaplacono
    zalegly podatek + mandat w wysokosci 500,00 PLN. Twoja kontrola zakonczy sie
    mandatem i na ile znam zycie sam bedziesz musial zaproponowac jego wysokosc.
    To mowi praktyka.

    Adam

  • 8. Data: 2004-09-16 06:17:50
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "Adamski" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    sie
    > mandatem i na ile znam zycie sam bedziesz musial zaproponowac jego

    Niezaksiegowane faktury na 30 tys i tylko 500 zl kary? Uff, a myslalem ze za
    to idzie sie siedziec :). Ale tu chyba nie o kwote chodzi tylko o to jaki
    procent przychodu stanowila ta kwota, prawda?

    Rafal