  • 1. Data: 2004-09-13 09:24:37
    Temat: LEASING A WYKUP
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Wykupuje samochod poleasingowy, ale oczywiscie nie spelniajacy wzoru. Ja
    bylem leasingobiorca. Czy mam prawo odliczyc VAT od takiego zakupu do 5000
    PLN?

    Adam

  • 2. Data: 2004-09-13 09:33:33
    Temat: Re: LEASING A WYKUP
    Od: janusz <b...@n...pl>

    No jak nie jest ciężarowy i nie spełnia wzoru to jet osobowy a wiec Wat
    do odliczenia 50% nie wiecej niz 5000 zł. Wiec jezeli watu jest 3000 na
    f rze to odliczasz 50 % a wiec 1500 zł a nie 3000 zł.

  • 3. Data: 2004-09-13 10:00:40
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > No jak nie jest ciężarowy i nie spełnia wzoru to jet osobowy a wiec Wat
    > do odliczenia 50% nie wiecej niz 5000 zł. Wiec jezeli watu jest 3000 na
    > f rze to odliczasz 50 % a wiec 1500 zł a nie 3000 zł.

    Jasne Przepraszam nieprecyzyjne pytanie. Chodzilo mi o fakt czy nie problemu
    ze samochod wykupuje leasingobiorca. Z tego co piszesz nie powinno byc
    problemu.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2004-09-14 05:48:07
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik Adamski napisał:

> [...]
    > ze samochod wykupuje leasingobiorca. Z tego co piszesz nie powinno byc

    Problemu nie ma ,tylko jak masz zawarta pierwotna umowę z opcja wykupu
    zawarta w umowie czy dodatkowe zobowiązanie masz. Jezeli kupisz na firme
    to jest ok i jet zgodne z Ustawa o podatku dochodowym . Podałes troche
    mało informacji i czy chodzi ci o WAT czy o podatek dochodowy. Albo to
    bedzie srodek trwały albo jednorazowo w koszty jeżeli cena netto nie
    przekroczy 3500 zł.
    Pozdrawiam J