  • 1. Data: 2005-02-02 11:57:11
    Temat: JAKI PIT ???
    Od: vanciech<v...@p...onet.pl>

    Do tej pory zawsze rozliczalem sie z zona. Za 2004 zona nie osiagnela zadengo
    dochodu a ja mialem dochody tylko z tytuu umowo o dzielo.
    Jaki PIT (numer) mam zlozyc w US jako rozliczenie podatku za 2004 rok
    uwzgledniajac ze rozliczac bede sie sam (bez zony), oraz czy jezeli dochody
    pochodzily tylko z UoD to czy w zeznaniu rocznym przysluguje mi jednorazowo
    odpisana ulga w wysokosci okolo 500 zl?

    Dzieki
    VANCIECH

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-02-02 11:57:31
    Temat: Re: JAKI PIT ???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    vanciech napisał(a):
    > Do tej pory zawsze rozliczalem sie z zona. Za 2004 zona nie osiagnela zadengo
    > dochodu a ja mialem dochody tylko z tytuu umowo o dzielo.

    Koledzy, ile to ostatnio należało się pasów na goły tyłek za wielokrotne
    wysyłanie tych samych postów? Bo zapomniałam...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-02-02 12:19:12
    Od: vanciech<v...@p...onet.pl>

    KTO PYTA NIE BLADZI

    NIKT KONKRETNIE NIE ODPOWIADA NA MOJE
    WYSTAPIENIE LECZ TYLKO JE KOMENTUJE SWOIMI UWAGAMI:
    Patrz popzednie zamieszczenie:
    1. DLaczego lubie placic podatki - a to juz moja sprawa
    Obecne zamieszczenie:
    2. Ze pasy mi sie naleza - na to jestem za stary

    Dzieki za konkretne odpowiedzi a nie za komentarze co mi sie nalezy a co nie

    POZDROWIENIA

  • 4. Data: 2005-02-02 12:21:12
    Od: vanciech<v...@p...onet.pl>

    PROSZE O ODPOWIEDZ NA ZADANE PYTANIE A NIE O KOMENTARZ.
    GDYBY LUDZIE KONKRETNIE ODPOWIADALI NA PYTANIA A NIE
    OWIJALI W BAWELNE TO NIKT NIE ZADAWALBY PODWOJNIE PYTANIA
    (Rowniez urzedom skarbowym i tym podobnym)

  • 5. Data: 2005-02-02 12:29:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    vanciech napisał(a):
    > PROSZE O ODPOWIEDZ NA ZADANE PYTANIE A NIE O KOMENTARZ.

    Tu jest grupa dyskusyjna. Tu sie dyskutuje, to nie jest darmowe biuro porad.

    > GDYBY LUDZIE KONKRETNIE ODPOWIADALI NA PYTANIA A NIE
    > OWIJALI W BAWELNE TO NIKT NIE ZADAWALBY PODWOJNIE PYTANIA
    > (Rowniez urzedom skarbowym i tym podobnym)

    Jakby niektórym leniom śmierdzącym chciało sie przejrzeć archiwa w
    których leża odpowiedzi na ich pytania, to potem by sie nie
    wywrzaskiwali na grupie po kilka razy.
    Ale nie, łatwiej z gębą wyleźć niż sie ruszyć.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2005-02-02 12:39:13
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/2/2005 1:29 PM, Użytkownik Maddy napisał:

    > Jakby niektórym leniom śmierdzącym chciało sie przejrzeć archiwa w
    > których leża odpowiedzi na ich pytania, to potem by sie nie
    > wywrzaskiwali na grupie po kilka razy.
    > Ale nie, łatwiej z gębą wyleźć niż sie ruszyć.

    No więc najwyraźniej vanciech przygotował się trochę i przeczytał
    opracowanie "pytania i odpowiedzi grupy pl.soc.prawo" na portalu
    pomocrawna.info gdzie przeczytał:
    "Zasada "przez tydzień śledź przebieg dyskusji, później zapytaj", nie ma
    tu zastosowania. Rozumiemy, że często problem wynikł nagle, i odpowiedź
    jest potrzebna jak najszybciej."

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-02-02 13:12:34
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    vanciech wrote:

> [...]
    > 2. Ze pasy mi sie naleza - na to jestem za stary
    >
    > Dzieki za konkretne odpowiedzi a nie za komentarze co mi sie nalezy a co

    Urzedyskarbowe wydaja nma wniosek podatnika obowiazujaca wykladnie przepisow
    w jego wypadku.

    Boguslaw

  • 8. Data: 2005-02-02 15:48:36
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    vanciech <v...@p...onet.pl> wrote:

    > Do tej pory zawsze rozliczalem sie z zona. Za 2004 zona nie osiagnela
    > zadengo dochodu a ja mialem dochody tylko z tytuu umowo o dzielo.

    Z niepracujaca zona tez przeciez mozesz sie rozliczac zyskujac druga kwote
    wolna od podatku. Przynajmniej tak mi sie wydaje. Moze ktos potwiedzi.

    w.

  • 9. Data: 2005-02-02 22:02:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    vanciech wrote:
> [...]
    > 2. Ze pasy mi sie naleza - na to jestem za stary
    >
    > Dzieki za konkretne odpowiedzi a nie za komentarze co mi sie nalezy a co nie

    Odpowiedzialem ci w poprzednim wątku.
    Weź trochę zrewidują swoją postawę, bo jak narazie to jesteś tu gościem,
    a nie gospodarzem.

  • 10. Data: 2005-02-02 22:16:12
    Od: "Sebo" <s...@n...pl>

    vanciech wrote:

> [...]
    > dochody pochodzily tylko z UoD to czy w zeznaniu rocznym przysluguje
    > mi jednorazowo odpisana ulga w wysokosci okolo 500 zl?

    Dlaczego sam? Byłeś na ryczałcie czy co?
    Rozliczasz się z żoną, z UoD miałeś płacone 19% bez ulgi, w sumie
    możesz mieć 1060 zł do zwrotu. Oczywiście pod warunkiem że co najmniej
    tyle w trakcie roku zapłaciłeś.
    Bez żony połowa tego.