  • 1. Data: 2005-02-02 08:44:49
    Temat: kwota na paragonie
    Od: "Ania" <a...@o...pl>

    Słyszałam, że paragon mozna wystawić tylko do wysokości 4 000,00. Czy maja
    rację?

  • 2. Data: 2005-02-02 09:03:55
    Temat: Re: kwota na paragonie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Ania napisał(a):
    > Słyszałam, że paragon mozna wystawić tylko do wysokości 4 000,00. Czy maja
    > rację?

    A gdzie to słyszałas i jacy "oni' tak twierdzą?
    I o jaki paragon chodzi? Fiskalny?
    Jeżeli sprzedawca ma kase fiskalną to poza małymi wyjątkami ma obowiązek
    nabijać każda sprzedaż dla osoby fizycznej natomiast MOŻE nabić także
    każda inną sprzedaż.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2005-02-02 12:53:27
    Od: Dariusz Domagała <b...@i...net.pl>

> [...]
    > Jeżeli sprzedawca ma kase fiskalną to poza małymi wyjątkami ma obowiązek
    > nabijać każda sprzedaż dla osoby fizycznej natomiast MOŻE nabić także

    Mysle ze ktos cos miesza z rozliczeniami bezgotowkowymi - 1000 EURO.

    Darek

  • 4. Data: 2005-02-02 12:59:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dariusz Domagała napisał(a):
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > maja

    > Mysle ze ktos cos miesza z rozliczeniami bezgotowkowymi - 1000 EURO.

    ????????????
    No patrz, a wczora jedyny limit rozliczeń bezgotówkowych to było 15tys
    euro.... no patrz pan, przegapiłam. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2005-02-02 13:21:38
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Maddy wrote:

    [...]
    > No patrz, a wczora jedyny limit rozliczeń bezgotówkowych to było 15tys
    > euro.... no patrz pan, przegapiłam. ;-)
    >
    > Maddy

    Kazdemu moze sie przytrafic..

    limit 1000 euro jest np przy naleznosciach celnych
    i przy poleceniu zaplaty przez bank....dlaosob NPDG...

    takprzynajmniej wywalaja google...

    Boguslaw