  • 1. Data: 2005-02-02 10:20:22
    Temat: termin płatności faktury
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Witam!

    Czy stwierdzenie na fakturze, że termin płatności jest liczony od daty
    ODBIORU (a nie wystawienia) faktury przez kontrahenta jest w jakiś sposób
    niezgodny z prawem?

    Pozdrawiam,
    ====
    Piotr Zdziechowiak

    Do budzenia mam żone. Nie po to tyle pieniedzy w nią
    wsadziłem, by mnie teraz jakies ustrojstwo dręczylo.
    piotr (at) zdziechowiak.pl
    [JID: mortar(at)chrome.pl] : [GG 298063]
    ====

  • 2. Data: 2005-02-02 10:34:05
    Temat: Re: termin płatności faktury
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Piotr Zdziechowiak napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Czy stwierdzenie na fakturze, że termin płatności jest liczony od daty
    > ODBIORU (a nie wystawienia) faktury przez kontrahenta jest w jakiś
    > sposób niezgodny z prawem?

    Termin płatności i sposób jego okreslenia może być przez strony ustalony
    dowolnie (strony, nie stronę). Żadne wyższe prawo tego nie reguluje.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813