  • 1. Data: 2005-02-02 08:59:12
    Temat: JAKI PIT ????
    Od: vanciech<v...@p...onet.pl>

    Do tej pory zawsze rozliczalem sie z zona. Za 2004 zona nie osiagnela zadengo
    dochodu a ja mialem dochody tylko z tytuu umowo o dzielo.
    Jaki PIT (numer) mam zlozyc w US jako rozliczenie podatku za 2004 rok
    uwzgledniajac ze rozliczac bede sie sam (bez zony), oraz czy jezeli dochody
    pochodzily tylko z UoD to czy w zeznaniu rocznym przysluguje mi jednorazowo
    odpisana ulga w wysokosci okolo 500 zl?

    Dzieki
    VANCIECH

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-02-02 09:12:22
    Temat: Re: JAKI PIT ????
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/2/2005 9:59 AM, Użytkownik vanciech napisał:

> [...]
    > Jaki PIT (numer) mam zlozyc w US jako rozliczenie podatku za 2004 rok
    > uwzgledniajac ze rozliczac bede sie sam (bez zony), oraz czy jezeli dochody
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    A dlaczego? Lubisz płacić większe podatki niż to konieczne?

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-02-02 22:00:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    vanciech wrote:
> [...]
    > pochodzily tylko z UoD to czy w zeznaniu rocznym przysluguje mi jednorazowo

    Pit-37

    Tylko dlaczego chcesz sie rozliczac bez zony? Czyzby z tego powodu, ze
    nic nie zarobila rozwiodles sie z nia?
    Dalej rozliczacie sie razem tak jak w ubieglym roku. W jej dochody
    wpisujesz wszedzie zero, a dalej juz tradycyjnie tak jak zawsze.
    Twoj dochod na pol, podatek, potem razy dwa i dostajesz prawie calosc do
    zwrotu.

  • 4. Data: 2005-05-05 10:01:58
    Od: vanciech<v...@p...onet.pl>

    Bardzo dziekuje za bardzo konkretna odpowiedz.

    Serdeczne pozdrowienia