  • Data: 2018-12-27 21:21:20
    Temat: Re: JPK - rozne daty sprzedaży
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-27 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Dokładnie jest kilka dat sprzedazy. Przy kazdej pozycji inna, zgodna z
    > danym paragonem.

    Jak może być kilka dat sprzedaży - pierwsza o dgóry jest datą,
    reszta to bląd drukarski :-)
    Jeśli sprzedaż/dostawa dotyczy tego samego miesiąca,
    to nie ma problemu - jedna data i najwyżej będą wołać jak nie będzie
    zgodności u wystawcy, ale jeśli to jakiś zakres ponad miesiąc to chyba
    tylko teoretycznie, bo przecież wystawca nie jest idiotą.