eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej › Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    Date: Sun, 8 Dec 2002 23:57:54 +0100

    > IMO, usługi informatyczne daja większa możliwość wykazania sie na rzecz
    > ludności i można pod to podciągnąc: instalowanie i dostrajanie systemu
    > Windows, konserwacja systemu operacyjnego, instalowanie i konfigurowanie
    > oprogramowania (to są tytuły do faktur :) np. gry którą tatuś (wzorowy
    > przykład "ludności":) zakupił
    > synkowi

    To tez zalezy do tego jak szeroki zakres uslug kontrola
    potraktuje jako 1 rodzaj uslugi. Bo moze zrobia tak, ze jak
    robie www dla firm, to musze tez robic www dla ludu, i juz
    instalowanie widows lub gry ludowi jest czyms innym.

    > Problem może być z ludźmi którzy kiedyś byli na
    > etacie a teraz, gdy maja własną DG, jedynym ich usługobiorca jest
    poprzedni
    > pracodawca i tylko jemu wystawia faktury

    To ja, to ja!!! :-)

    > W Twoim przypadku, gdybyś usługi dz-fot świadczył
    > tylko dla firm, ale kilku róznych redakcji, czy agencji prasowych to
    > "ludność" i obawy o posądzenie o działalność osobistą można sobie imo
    > darować.

    Za to moj redaktor naczelny podziękuje mi za wspolprace.
    Mamy kategoryczny zakaz wspolracy z kim innim
    (patrzą u nas na numeracje moich faktur i wszystkie musze pokazywac).

    Choc lepiej, abys mial racje, to jednak z tego co czytalem,
    wlasnie najbolesniejsza zmiana polega na tym, ze juz nie wystarczy
    pracowac dla kilku firm, tylko trzeba "dla ludu" (lub zatrudniac).

    Pozdrawiam,

    latet