eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej › Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    From: "Sark" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    Date: Mon, 9 Dec 2002 04:04:58 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@ntwklan-sz-62-233-158-34.devs.futuro.pl

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:30878-1039388276@h126-ursus126.spray.net.pl...

    > To tez zalezy do tego jak szeroki zakres uslug kontrola
    > potraktuje jako 1 rodzaj uslugi

    Latet, jeszcze u Ciebie nie byli a juz Cie złamali ;))

    > Bo moze zrobia tak, ze jak
    > robie www dla firm, to musze tez robic www dla ludu, i juz

    A ty jakiegoś biznes planu nie możesz przyjąć, "kontrola" ma ci mówić czy
    twoje usługi musza sie az tak precyzyjnie nazywać "projektowanie stron WWW"
    (a może "kontrola" zarząda: no wie Pan a te strony WWW to w HTML czy we
    FLASHU, bo Pan nie sprecyzował ? ;))) a może ogólnie "usługi
    informatyczne" lub "usługi informatyczneikomputerowe" a najlepiej to weź
    klasyfikacje i dobierz coś szerszego (może Gotfryd pomoże :) ?

    > instalowanie widows lub gry ludowi jest czyms innym.

    Zależy jak sprecyzujesz te swoje usługi, mysłę że szerszy zakres w
    klasyfikacji usług się znajdzie chociaz ludnośc tez może sobie zamówic
    "strone domową" jest tego pełno w necie.

    > Za to moj redaktor naczelny podziękuje mi za wspolprace.
    > Mamy kategoryczny zakaz wspolracy z kim innim
    > (patrzą u nas na numeracje moich faktur i wszystkie musze pokazywac).

    "Zniewolony umysł" wobec tego to nic .....chyba jesteś z Warszawy więc może
    skorzystac ze swobody jaka daje własna DG i zaoferowac swoe usługi innym
    redakcjom .... chociaz jak usłyszałem to nawet Trybuna zwalnia :)

    > Choc lepiej, abys mial racje, to jednak z tego co czytalem,
    > wlasnie najbolesniejsza zmiana polega na tym, ze juz nie wystarczy
    > pracowac dla kilku firm, tylko trzeba "dla ludu" (lub zatrudniac).
    Czytając brzmnienie nowego zapisu prawnego
    http://www.rp.pl/dodatki/firma_z_021114/firma_z_a_6.
    html#3
    w uopdf i w ordynacji wcale do takiego wniosku nie dochodze (znalazłeś
    gdzies sformułowanie że dla 2 to za mało a dla 5 to OK ?)
    a ze polski system podatkowy puchnie, zmienia się i gmatwa można tu
    przeczytać
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_021205/ekonomia/ekon
    omia_a_1.html
    ale jestem przekonany ze jest to skierowne do przeciwko takim przypadkom
    jak twój, czy w jeszcze wyraźnijszej formie kiedy zwolniony pracownik
    pojawia sie u swojego pracodawcy, przy tym samym biurku i wykonuje ta sama
    pracę co przed tem tylko ze ze statusem "firmy" - kontrahenta.

    Sark

    p.s. a czy to nie bzdura zeby od usług dziennikarskich (wszak to wolny
    zawód i cechą jako takiego jest właśnie że MUSI byc wykonywany OSOBIŚCIE
    ale jednocześnie jest zdefiniowany w iopdf jako DG) wymagacze n\mają byc
    świadczone na rzecz ludności ? Mysle że prędzej czy później ktos zrobi z
    tego
    użytek