eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej › Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak bezpiecznie swiadczyc uslugi dla ludnosci cywilnej
    Date: Thu, 26 Dec 2002 21:43:55 +0100

    > WYKAZ CZYNNOŚCI ZWOLNIONYCH DO DNIA 31 GRUDNIA 2002 R. Z OBOWIĄZKU
    > EWIDENCJONOWANIA PRZY ZASTOSOWANIU KAS REJESTRUJĄCYCH
    > 2. Świadczenie usług na rzecz osób fizycznych.......
    > 1) każda sprzedaż usługi dokonana przez podatnika jest dokumentowana
    > fakturą, w której zawarte są m. in. dane identyfikujące odbiorcę oraz jego
    > podpis,
    > 2) liczba wszystkich dokonanych operacji sprzedaży usług, o których mowa w
    > pkt 1, w 2001 r. nie przekroczyła 50, przy czym liczba odbiorców tych
    usług
    > w tym okresie była mniejsza niż 20.2)

    Dzieki!!! O to mi wlasnie chodzilo!

    Wciaz tylko nie mam 100% pewnosci, czy taka faktura
    nie musi miec NIP-u odbiorcy prywatnego.
    Ktos dal mi link do rozporzadzenia z marca 2002, w ktorym pisza,
    ze nie musi, ale inne osoby mowia mi, ze od tamtego czasu
    byly jakies zmiany w tym zakresie.

    Myslalem, ze z mojego punktu widzenia, dopisanie tam NIP-u
    uslugobiorcy niczego nie zmienia, ale praktyka pokazala,
    ze znajomi robia sie dziwnie podejrzliwi, gdy chce od nich NIP.

    Dzieki,

    Pozdrawiam,

    Latet