  • Data: 2002-06-28 07:37:12
    Temat: Re: Jak dlugo zawieszenie dzialalnosci ?
    Od: Stootch <s...@s...ebox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Hammer napisał:
    > Oprocz comiesiecznej deklaracji VAT-7 z wartoscia =0,
    > to juz nic nie dostarczamy do US, jedynie tylko
    > oswiadczenia przedluzajace okres zawieszenia...

    W ubiegłym roku wdałem się w rozmowę z urzędnikiem z US, prowadzącym
    moje rozliczenia VAT. Z rozmowy wynikało, że istnieją jakieś
    uregulowania, które umożliwiają podatnikowi nieskładanie deklaracji VAT
    przez okres do 10 miesięcy.

    Dalibóg nie wiem, co to są za przepisy, ani jak się je stosuje - po
    prostu nie musiałem z nich korzystać. Może ktoś z Grupowiczów potrafi
    rozwikłać tę zagadkę?

    Stootch