  • 11. Data: 2017-09-01 10:42:35
    Temat: Re: Jak kupic znajomej laptopa zeby mogla wrzucic go w koszty.
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-01 o 09:58, Piotr Gałka pisze:

    > Jeśli komputer ma służyć do pracy to wart jest tyle za ile można
    > najtaniej dostać sprzęt wystarczający do wykonywania tego co dana praca
    > wymaga. Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    ;D

    --
    Pete

  • 12. Data: 2017-09-02 01:35:01
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/31/2017 1:38 PM, cef wrote:

    > Jeśli chodzi o samo używanie w celach działalności, to nie ma przeszkód.

    I o to mi chodziło.
    Dzięki.

    > Jak ma księgową, to ona będzie wiedziała co z tym zrobić.

    Tego właśnie nie jestem pewien :)

  • 13. Data: 2017-09-02 01:36:37
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/1/2017 2:58 AM, Piotr Gałka wrote:

    > Jeśli komputer ma służyć do pracy to wart jest tyle za ile można
    > najtaniej dostać sprzęt wystarczający do wykonywania tego co dana praca
    > wymaga. Takie jest przynajmniej moje zdanie.

    zeby kupic cos taniej to trzeba miec na to własną kasę.
    Zeby kupic cos za cudze pieniadze, niestety musi wyjśc drożej.

  • 14. Data: 2017-09-02 09:05:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-02 o 01:35, witek pisze:

    > I o to mi chodziło.
    > Dzięki.

    > Tego właśnie nie jestem pewien :)

    Ciekawe dlaczego księgowi mają taką negatywną opinię?

  • 15. Data: 2017-09-02 15:16:41
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 9/2/2017 2:05 AM, cef wrote:

    > Ciekawe dlaczego księgowi mają taką negatywną opinię?

    za duzo wiecznie zmieniających się przepisów + za mało chęci
    pozostawania na topie.

    Co sie nauczyło na początku na tym się leci, a doucza dopiero wtedy
    kiedy US, ZUS się przypieprzył, że jest źle.

    Po trzecie nie opłaca się być na topie bo i tak tego nie doceni i nie
    zapłaci.
    Szefostwo zwykle wybiera taniej nie widząc, że gorzej. Dopiero pozniej
    płacze.

    Te dobre siedzą w duzych firmach w outsorcingu.
    Ta reszta pozostajie dla maluczkich za stowe na miesiac.

  • 16. Data: 2017-09-04 14:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik witek w...@g...pl ...

    > Nie dlatego, że pieniądze idą nie z mojego konta, zamowienie bedzie z
    > zagranicy a polski oddział tylko go złoży i dostarczy.
    > Nie da rady ani wystawic faktury ani tym bardziej zmienic danych.

    Nie za bardzo rozumiem.
    To na kogo bedzie faktura?
    W ogole nie bedzie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 17. Data: 2017-09-20 18:35:35
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Dolicz po roku okulary za 1500 zł.
    I wzrok bezcenny, który nie wróci.

    -----

  • 18. Data: 2017-09-21 09:43:29
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .08.2017 o 04:04 witek <w...@g...pl> pisze:

    > Chce znajomej zrobić prezent pod choinkę i kupić jej małą maszynkę
    > liczącą zwaną laptopem.
    >
    > I w zasadzie na tym by się problem kończył, gdyby nie to, że bedzie
    > wykorzystywany w prowadzonej przez nią działaności gospodarczej.
    > Drugie pytanie.
    > Juz uszczuplić skarb państwa i wrzucic to w koszty i amortyzować.

    Tak przy okazji, bo niewielu o tym wie, ale warto na przyszłość zastanowić
    się nad tym:
    http://zus.pox.pl/pit/jednorazowa-amortyzacja-az-100
    -tys-zl-ustawa-wlasnie-wchodzi-w-zycie.htm
    i nad tym:
    http://zus.pox.pl/pit/limit-jednorazowej-amortyzacji
    -mial-wzrosnac-do-5000-zl-a-wzrosnie-az-do--10000-zl
    .htm

    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie