eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak nie wrzucac w koszty ? › Re: Jak nie wrzucac w koszty ?
  • Data: 2004-09-14 10:45:37
    Temat: Re: Jak nie wrzucac w koszty ?
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Bartek Golenko" <b...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:ci6dgk$m8b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > janusz wrote:
    > > To proste ,poprostu nie ksiegujtych faktur i tyle .Nie bedzie ich w
    > > dokumentach firmowych. Jezeli chodzi o nie zaewidencjonowane koszty to
    > > nie powoduje to ze ksiega jest nierzetelna. Albo drugi sposób ksieguj
    > > jako koszty i z drugiej strony ksieguj jako przychód ,czyli sprzedawaj
    > > to sobie. Efekt ten sam ,wyzeruje sie .Nie ma sie czego bac .Jest ok.A
    > > pytanko jest typowe bardzo
    >
    > A co z VAT-em ?
    Sprzedaz samemu sobie funkcjonuje na zasadzie refakturowania, wiec z VATem
    nie powinno byc takze klopotow (o refakturowaniu znajdziesz wszysko, a nawet
    wiecej, w archiwum).

    Pozdrawiam
    Lukasz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1