  • 1. Data: 2009-07-22 21:11:01
    Temat: Jak pozbyc sie telefonu...
    Od: b...@i...pl

    Witam,

    Kupilem sobie kiedys telefon komorkowy na firme - normalka. A teraz kupilem
    sobei drugi... no bo 2 lata sie skonczyly nowy abonament, nowy telefon. Stary
    sobie istnieje i juz nie jest uzywany.
    Tez normalne ze chce go sprzedac.

    No i... jak to zrobic biorac pod uwage, ze nie mam kasy fiskalnej, bo moja
    dzialalnosc jest z niej zwolniona przedmiotowo...

    Na allegro jak to wrzuce i sprzedam, to bede musial kupic kase fiskalna tylko
    po to zeby sprzedac ten jeden telefon :) (zgodnie z rozporzadzeniem o
    wylaczeniu ze zwolnienia od kasy fiskalnej)

    Jest jakis kruczek, ktory pozwala sprzedac telefon nie lamiac prawa i nie
    kupujac kasy fiskalnej tylko dla jednej sprzedazy ?

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2009-07-22 21:23:18
    Temat: Re: Jak pozbyc sie telefonu...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jest jakis kruczek, ktory pozwala sprzedac telefon nie lamiac prawa i nie
    > kupujac kasy fiskalnej tylko dla jednej sprzedazy ?

    Najprosciej - sprzedac firmie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-07-22 21:28:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Najprosciej - sprzedac firmie.

    Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze,
    czy żarówki.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-07-22 21:37:59
    Od: b...@i...pl

    >   Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze,
    > czy żarówki.

    1. Nie mam jak znalezc takiej firmy... A jak wystawie na allegro - najprosciej -
    to moze sie zglosic niefirma tez... i co wtedy ? Przeciez nie moge ograniczyc
    auckji tylko do firm...

    2. Nie no - to nie problem, zeby powiedziec ze padl... mial prawo - wypadl mi z
    reki i koniec. Tylko kurcze... sprzedaz na allegro telefonu ktory sie wczesniej
    rozpadl jest watpliwa logicznie ;)

    Kuba

  • 5. Data: 2009-07-22 21:38:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze, czy
    > żarówki.

    Niby tak, ale czy nie trzeba jakiejs utylizacji dokumentowac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-07-22 21:40:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > najprosciej -
    > to moze sie zglosic niefirma tez... i co wtedy ? Przeciez nie moge

    Kiedys mozna bylo - bylo cos takiego jak "aukcje prywatne" - ale, kurcze,
    zlikwidowali.
    Mozna umiescic stosowne info w opisie - tylko trzeba sie liczyc z
    mozliwoscia negatywa od jakiegos psychola-bejzbola nie potrafiacego czytac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-07-22 22:17:03
    Od: b...@i...pl

    > Niby tak, ale czy nie trzeba jakiejs utylizacji dokumentowac?
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Mam wrazenie ze jesli nawet trzeba, to Urzad skarbowy nie jest instytucja od
    kontroli tego.

    pozdrawiam,
    Kuba

  • 8. Data: 2009-07-23 06:33:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 22 lipiec 2009 23:28
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h4809u$fcr$1@news.onet.pl>):

    > Najprościej, to chyba powiedzieć, że "się zużył", tak jak spinacze,
    > czy żarówki.

    Tylko wtedy dokument poświadczający o utylizacji, bo sprzętu elektronicznego
    nie wolno wyrzucać do śmieci.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 9. Data: 2009-07-23 07:33:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <h4809u$fcr$1@news.onet.pl>):

    > Tylko wtedy dokument poświadczający o utylizacji, bo sprzętu elektronicznego

    Telefon został zgubiony na mieście :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-07-23 11:20:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 23 lipiec 2009 09:33
    wasz znak: <h493og$l2p$1@news.onet.pl>):

    > Telefon został zgubiony na mieście :)

    O! to kara za zaśmiecanie środowiska i to sprzętem niebezpiecznym.