  • Data: 2004-03-23 20:58:49
    Temat: Re: Jak przejść na zasiłek przedemerytalny????
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mężczyzna, ma 56 lat życia i 35 lat pracy. Chce przejść na zasiłek
    > przedemerytalny, niestety nie chcą go zwolnić z dotychczasowej pracy i nie
    > ma szans sie dogadać z aktualym pracodawcą.
    >
    > Jak to zrobić? Jakieś pomysły? Mam do dyspozycji działalność gospodarczą
    > którą można wykorzystać w każdy sposób.

    1. zasilku przedemerytalnego nie ma juz od 1 stycznia 2002
    2. osoba sama sie zwalnia od pierwszego pracodawcy, zatrudnia sie u drugiego
    na czas niekokreslony,
    po 6 miesiacach i kilku dniach zostaje zwolniona z przyczyn
    ekonomicznych-ale uwazaj na:
    - nowa ustawe o zwolnieniach grupowych
    - planowana ustawe o swiadczeniach przedemerytalnych
    http://orka.sejm.gov.pl/Druki4ka.nsf/wgdruku/2420

    Jean