eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak rozliczyć podatek po ugodzie (finansowej) po sprawie w sądzie? › Re: Jak rozliczyć podatek po ugodzie (finansowej) po sprawie w sądzie?
    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak rozliczyć podatek po ugodzie (finansowej) po sprawie w sądzie?
    Date: Wed, 13 Apr 2011 09:21:24 +0200

    Dnia 2011-04-12, o godz. 18:17:59
    "SDD" <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niech ktos poprawi, ale zdaje sie, ze teraz to porad prawnych, to
    > sobie kazdy moze udzielac.
    > Malo tego - w wielu przypadkach przy wykorzysyaniu pewnych
    > "mykow"moze nawet i byc pelnomocnikiem przed sadem.
    > Ale na sprawy podatkowe sa odrebne przepisy i trzeba miec uprawnienia
    > doradcy podatkowego.

    http://www.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-5-lipca-1996
    -r-o-doradztwie-podatkowym/?on=25.02.2011

    Art. 3. Podmiotami uprawnionymi do zawodowego wykonywania czynności, o
    których mowa w art. 2 ust. 1, są:

    1) osoby fizyczne, wpisane na listę doradców podatkowych;

    2) adwokaci i radcowie prawni;

    - i to się zgadza, bo licencję `doradcy podatkowego` wprowadzono m.in.
    po to, żeby nie trzeba było być adwokatem/radcą aby móc udzielać
    porad podatkowych. (Inna sprawa że wcześniej każdy mógł to robić bez
    jakiejkolwiek licencji)

    Tomek