  • Data: 2010-11-26 00:49:51
    Temat: Re: Jak się liczy składkę na ubezpieczenie społeczne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Nov 2010, pawelj wrote:

> [...]
    [...]
    > Przyznam szczerze, że nie śledzę na bierząco ile wpływa na ub renotwe i ile
    > rent jest wypłacane, natomiast pamiętam jakąś wypowiedź z końca tamtego roku,
    > że przez obniżenie składek rentowych zabraknie ileś tam miliardów zł.

    Bo to widać mówił typowy polityk, do tego polski :>
    Tak, BRAKNIE ileś tam miliardów.
    Ale NIE W TEJ KASIE!

    Jak rozumiem, uważasz, że jak Ci np. OC samochodu (z tytułu uzyskania
    ulg) spadnie o 100 zł, zaś opłaty za ogrzewanie wzrosną o 200 zł rocznie
    (optymista ze mnie, nie? ;)) to grunt żebyś 100 zł więcej wpłacił,
    i o to żeby ubezpieczyciel Ci składkę o 100 zł obniżył walczyć
    nie będziesz? ;)

    Czy nie widzisz:
    1. absurdu sytuacji przelewania "pieniędzy rentowych" na "pieniądze
    emerytalne"
    2. awantury politycznej która wyniknie, jak jakiś inny polityk postanowi
    rzucić tekstem że "okradają rencistów, zabierając im pieniądze
    ze składek na inne cele"? (co akurat byłoby prawdą i spowodowałoby
    jedynie pogłębienie dziury)

    pzdr, Gotfryd