  • Data: 2006-01-28 13:08:42
    Temat: Re: Jak się wystawia fakturę firmie z Francji?
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski wrote:

    > A gdyby śmiał odmówić, to zażądać podstawy prawnej odmowy :)

    a żebyś wiedział... to są głupki i tak ich należy traktować. Oni widzą
    "procedure" - więc należy iść zgodnie z nią.

    Teraz załatwiam inną procedure u innych idiotów - jak wszystko przejdzie
    poprawnie to wam pokaże na czym "myk" polega. :-)
    Kolega mi powiedział, że to wszystko to taka gra, że nie ma się co na tych
    idiotów złościć. Przykładowo na policjantów chcących wlepić mandat.
    Bezsprzecznie oni są największymi debilami, bo obecnie wszystkim walą
    mandaty z górnej półki. Wystarczy odmówić przyjęcia, a u drugiego debila na
    policji poddać się dobrowolnie każe - można zaoszczędzić z 50-60% mandatu
    i do tego odsunięcie - musi to "zaakceptować sąd", potem oczywiście można
    znowu to poodwlekać - nie są to ich pieniądze, więc idą zgodnie z procedurą.
    Warto to nadużywać; z resztą mandaty to też forma podatku - największego
    złodziejstwa.

    --
    Kudłaty