eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak taniej kupić projekt strony WWW: na umowę o dzieło czy na FV? › Re: Jak taniej kupić projekt strony WWW: na umowę o dzieło czy na FV?
  • Data: 2005-06-01 22:40:24
    Temat: Re: Jak taniej kupić projekt strony WWW: na umowę o dzieło czy na FV?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 May 2005, Jarek wrote:

    >+ > Pytanie: co będzie *podstawą* do zaksiegowania w koszt ?
    >+ > Przypomnę iż regularnie narażam się opinią iż umowa nie jest
    >+ > taką podstawą... ;) !
    >+
    >+ Gotfryd, nie wiem, czy o to pytasz, ale chcę zlecić wykonanie strony WWW dla
    >+ mojej firmy, więc to chyba nadaje się do zaliczenia w KUP :)

    ...pytanie brzmi: "na podstawie jakiego papierka ?"
    A zmierza do tego iż IMO żadna *umowa* *nie jest* podstawą do zaliczenia
    czegokolwiek w KUP. A to dlatego iż umowa jak to umowa - np. wcale nie
    musiała być dotrzymana.
    IMO podstawą do zaliczenia w KUP jest *rachunek* plus dowód wypłaty
    właśnie ! - acz możliwości zaliczenia w KUP na podstawie umowa+dowód
    wypłaty zaprzeczał nie będę (acz popierał też nie).
    Stwierdzenie "nie dostaniesz rachunku" wywołalo u mnie lekki szok :)
    Rachunek *powinien* być !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)