  • 1. Data: 2003-12-01 20:53:21
    Temat: Jak to jest w przypadku studentow ??
    Od: "Walter" <j...@g...pl>

    Ello
    Zalozmy, ze jestem studentem i chodze do pracy. Pracodawca zaproponuje mi
    1000 zl brutto!!
    Ile bede mial na reke - na co potraca ?? (z tego co wiem to jezeli mam
    status studenta to pracodawca nie musi placic skladki na ZUS).

    Pozdro
    Walter

  • 2. Data: 2003-12-01 21:38:26
    Temat: Re: Jak to jest w przypadku studentow ??
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "Walter" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile bede mial na reke - na co potraca ?? (z tego co wiem to jezeli mam
    > status studenta to pracodawca nie musi placic skladki na ZUS).

    To bardzo źle wiesz. Sprawdź swoją wiedzę.
    Pytanie naprowadzające: Czym się różni pracodawca od zleceniodawcy?

    Marek

  • 3. Data: 2003-12-01 21:57:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Walter,

    > Zalozmy, ze jestem studentem i chodze do pracy. Pracodawca zaproponuje mi
    > 1000 zl brutto!!
    > Ile bede mial na reke

    Ok. 700

    > - na co potraca ??

    Na wszystko.

    > (z tego co wiem to jezeli mam
    > status studenta to pracodawca nie musi placic skladki na ZUS).

    W przypadku umowy o pracę - chyba jednak muszą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2003-12-01 21:58:57
    Od: "Walter" <j...@g...pl>

    > To bardzo źle wiesz. Sprawdź swoją wiedzę.
    > Pytanie naprowadzające: Czym się różni pracodawca od zleceniodawcy?

    nie znam sie na tym, dlatego pytam.
    odpowiedz jak mozesz na moje pytanie

    Pozdro

  • 5. Data: 2003-12-02 07:32:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Walter napisał:

    > nie znam sie na tym, dlatego pytam.
    > odpowiedz jak mozesz na moje pytanie

    Kupiłam sobie zielona bluzeczkę. Czy zbiegnie sie w praniu?
    Nie znam sie na tym, dlatego pytam.
    Odpowiedz jak możesz...

    Maddy

    ps. z takimi pytaniami to na pl.rec.paranuki

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-12-02 07:50:49
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Kupiłam sobie zielona bluzeczkę. Czy zbiegnie sie w praniu?
    > Nie znam sie na tym, dlatego pytam.
    > Odpowiedz jak możesz...
    >
    > Maddy
    >
    > ps. z takimi pytaniami to na pl.rec.paranuki

    Maddy, jak możesz.
    Bądź wyrozumiała.
    Oczywiście, że się zbiegnie.
    Gdyby się nie zbiegała, to napisałabyś, widziałam dzisiaj śliczną zieloną
    bluzeczkę. Cholernie droga więc i tak sobie jej nie kupię.